Пакети та плівка з логотипом
Пакет уже дуже міцно увійшов у наше повсякденне життя. З огляду на широке поширення поліетиленових пакувальних матеріалів, цей вид пакування ще довго не втрачатиме своїх лідируючих позицій серед пакувальних матеріалів.
Пакет у наш час можна зустріти абсолютно в кожній оселі, будь-якого розміру та кольору. Кожна торговельна мережа має власний відмінний різновид таких пакетів. Вони досить міцні та довговічні, можуть витримати значну вагу. Додавання до складу пігментованих добавок дає змогу досягти будь-якого кольору. Також є можливість залишити пакет прозорим. Як правило, цей різновид пакетів використовується для зберігання і перенесення харчових продуктів у супермаркетах, гіпермаркетах, харчових торгових точках.
Виконання пакетом і плівкою з лого рекламних функцій
Крім свого основного завдання поліетиленові пакети можуть виконувати функцію реклами. Наприклад, пакет “майка” з лого компанії або магазину за умови його якості, надовго збережеться у людини, тим самим закладе в пам’яті саме ваше підприємство, а не якесь інше. Це рекламування набагато ефективніше і доцільніше за розміщення логотипу на промислову упаковку, наприклад. Покупець навряд чи стане зберігати її, оскільки, по суті, вона не буде корисною в господарстві після використання того чи іншого товару. Пакет “майка”, як показує практика, використовується не один раз після його купівлі. Це повністю виправдовує витрати на розміщення позначального символу компанії саме на такого виду упаковку.
Вся продукція піддається ретельній перевірці та сертифікації. Купуючи пакети нашої компанії, ви можете бути впевнені в їхній якості. Незважаючи на це, наша цінова політика дуже демократична.
Основними перевагами пакета з логотипом є:
Найчастіше пакети типу “майка” використовують:
І якщо ви зупините свій вибір на пакеті з лого як тактичний рекламний хід, то з основних критеріїв, які впливають на їхню ціну, можна виділити такі:
Тож перш ніж зробити замовлення, потрібно проаналізувати положення вашого підприємства та його індивідуальні особливості, щоб уникнути зайвих витрат або навпаки, залишитися без достатньої кількості упаковки.